Wikia

AxanaCeulemans

Axana Ceulemans is de danscoach van K3. Zij is verantwoordelijk voor de choreografie en verzint dus alle dansjes bij de nummers. Axana is er vanaf dag één bij.

Carrière

Def Dames Dope

Half jaren 90 maakte Axana deel uit van de Belgische meidengroep Def Dames Dope en scoorde vele hits. Na zes jaar stopte de groep en werd Axana terug werken als directiesecretaresse.

Danscoach van K3

K2zoektK3 jury

Axana (links) met haar mede K2 zoekt K3-juryleden: Marc Forno, Miguel Wiels en Patty Brard.

Axana is niet opgeleid in ballet of dans, zingen en dansen leerde ze vooral door het anderen te zien in discotheken of op tv. Ze gaf na het succes van Def Dames Dope choreografisch advies aan muziekgroepjes tot manager Niels William haar aansprak over een nieuwe meidengroep: K3. Sindsdien maakte Axana deel uit van het K3-team.

In 2009 maakte Axana, samen met Miguel Wiels, Patty Brard en Marc Forno, deel uit van de jury voor K2 zoekt K3.

Sorpresa

Behalve danscoach voor K3 is Axana ook eigenares van haar eigen doopsuikerwinkel, La Sorpresa in Herentals. Dat doet ze samen met haar zus Larissa, die samen met haar in Def Dames Dope zong.

Around Wikia's network

Random Wiki