Wikia

K3 animatiereeks main.jpg

De avonturen van K3 is de tekenserie van K3. De serie ging op 1 april 2016 in premiere op RTL Telekids (Nederland) en 9 april 2016 op vtmKzoom (België).

Op 14 oktober 2016 komt De avonturen van K3 - Volume 1 uit op DVD.

Synopsis

Lief en eigenwijs, slim en bruisend. Zo zijn ze. En met hun in stilte lijdende chauffeur aan het stuur van de tourbus, weten de meisjes van K3 nooit wat hen te wachten staat ná de volgende bocht in de weg en kunnen ze gewoonweg geen nee tegen avontuur zeggen… Lukt het ze een weeshuis te redden van de plannen van projectontwikkelaars, snode juwelendieven te ontmaskeren, een verlegen monster in een meer te beschermen tegen jagers met kwade bedoelingen én toch nog hun concert op tijd halen? Eén ding is zeker: K3 overwint altijd, met een fikse dosis positiviteit én natuurlijk een goed liedje!

Afleveringen

Titel Uitzenddatum
vtmKzoom RTL Telekids
1 Hitmonster 9 april 2016 1 april 2016
Wanneer de K3-tourbus autopech krijgt, moet K3 genoodzaakt schuilen in het kasteel van dokter Frankenstein. Hij maakt van de gelegenheid gebruik om de stemmen van Hanne, Marthe en Klaasje te stelen voor zijn eigen creatie, wannabe popster Bunny. Slagen de meisjes erin hun stemmen terug te krijgen voor het begin van hun optreden?
2 De K3 files 10 april 2016 4 april 2016
Onderweg naar hun optreden, slaat het noodlot toe voor de meiden van K3: de tourbus heeft platte band. Wachtend op de pechdienst, stappen ze een wegrestaurantje binnen waar ze K3-fans Georges en zijn zoon Lucas ontmoeten. Hanne, Marthe en Klaasje schrikken wanneer er plots een buitenaards wezen verschijnt. Gelukkig hebben de meiden snel door dat Lucas zich verkleed om reclame te maken voor het restaurant. K3 wil Lucas helpen en overtuigt de andere klanten dat buitenaardse wezens bestaan. Maar zijn Lucas en Georges wel wie ze beweren te zijn?
3 Liefdesbodyguard 16 april 2016 5 april 2016
De meiden van K3 nemen in Miami deel aan een wedstrijd om de beste meidengroep van de wereld te worden. Ook hun grote rivaal is aanwezig. Hun chauffeur neemt verplicht een paar dagen rust, maar gelukkig heeft K3 een vervanger gevonden: Bob. Maar de charmante Bob probeert Hanne, Marthe en Klaasje te verleiden en zijn plan werkt. De meisjes worden erg jaloers op elkaar en dreigen uit de wedstrijd te stappen. Geraakt K3 uit deze benarde situatie?
4 K3 Forever 17 april 2016 6 april 2016
Onderweg naar hun optreden in Canada rijdt de tourbus lek. De meiden vinden onderdak in het hotelletje van een K3-superfan. Wanneer één van de meiden plots verdwijnt en laat weten dat ze wil stoppen met K3, vragen ze de hoteleigenares om in te springen. Maar wie zou er achter het complot zitten?
5 De tentakels in de zee 23 april 2016
6 Alles loopt op wieltjes 24 april 2016

Galerij

Videos

K3
Albums ParelsAlle kleurenTele-RomeoVerliefdOya léléDe wereld rondKuma héYa ya yippeeKusjesMaMaSé!Eyo!EngeltjesLoko le10.000 LuchtballonnenUshuaiaAlbum 16
Musicals DoornroosjeDe 3 biggetjesAlice in Wonderland
Soundtracks Doornroosje, de musical De 3 biggetjes, de musicalAlice in Wonderland, de musical
Shows De wereld van K3 (Theathershow)Tele-Romeo TourToveren TourK3 in WonderlandDe wereld rondK3 in Ahoy/Het SportpaleisK3 en het heksenexamenK3 en het toverhartMaMaSé! ShowK3 en de wondermachineK3 in concert (Live in Ahoy/Het Sportpaleis)K3 Verjaardagsshow: 15 jaarK3 Kan Het! ShowK3 Show - AfscheidstourK3 en Captain SpaceK3 Show 2018

Around Wikia's network

Random Wiki