Wikia

IedereenK3 logo tv.png

Iedereen K3 is een programma van Studio 100 dat vanaf 28 augustus 2016 zal worden uitgezonden op vtmKzoom.

In de eerste aflevering op zondag 28 augustus krijgt K3 zo acteur Kürt Rogiers op bezoek. Meteen een heel spannend moment voor het drietal, want hij gaat de kijkers en K3 leren hoe je dé perfecte filmkus geeft. De daarop volgende weken komen ook onder andere Laura Tesoro, Eline De Munck, Regi, Gers Pardoel en Jelle Cleymans langs.

Beschrijving

In elke aflevering van Iedereen K3 nemen Hanne, Klaasje en Marthe hun fans op sleeptouw doorheen een mix van rubrieken en onderwerpen, die allemaal deel uitmaken van het ‘K3-zijn’: dansen, zingen, sporten, koken, fashion, knutselen, … Ze krijgen ook elke week heel wat bekende gezichten over de vloer die het drietal en het publiek laat kennismaken met een leuk aspect uit de showbizz. En natuurlijk sluit K3 het programma muzikaal af met een optreden, waarbij het publiek vanop de eerste rij kan meezingen en – dansen.

Hanne, Marthe en Klaasje: “We zijn enorm blij met dit nieuwe programma. Het was zo ongelofelijk leuk om de opnames te doen en de kinderen mee te nemen in de wereld van muziek, dans, glitter & glamour, coole trends en hypes. We hopen dat iedereen zich met dit programma zelf een echt K-tje kan wanen. Want… Voor ons is iedereen K3!”

Afleveringen

Titel Gast Uitzenddatum
1 De perfecte filmkus Kürt Rogiers 28 augustus 2016
Hanne leert hoe je een modieus kraagje maakt, Klaasje leert de meisjes hoe ze mooie vlechtjes in hun haar kunnen maken en Marthe praat met speciale gast, Kürt Rogiers, die de meisjes leert acteren. Om af te sluiten zingen de K3'tjes Tele-Romeo.
2 Dansen op de beats Regi Penxten 4 september 2016
Klaasje leert hoe je een simpel t-shirt kunt opleuken. Marthe laat de kijkers zweten met een stevige conditietraining en Hanne leert van speciale gast, Regi Penxten, hoe je plaatjes draait. Om af te sluiten zingen de K3'tjes Jij bent de bom!.
3 Be a fashionista Tiany Kiriloff 11 september 2016
Hanne leert de kijkers hoe je makkelijk een haarstrik kan maken, Marthe maakt een lekkere brooddoos klaar. Speciale gast, Tiany Kiriloff snuistert in de kleerkast van de K3'tjes. Om af te sluiten zingen de K3'tjes 10.000 Luchtballonnen.
4 Hocus Pocus Kobe Van Herwegen 18 september 2016
5 Breien is hip Veronique Leysen 25 september 2016
6 Lachen is aanstekelijk James Cooke 2 oktober 2016
7 Knallen op de catwalk Justine De Jonckheere 9 oktober 2016
8 De perfecte zonnebril Eline De Munck 16 oktober 2016
9 Drammende drums Gerrit De Cock 23 oktober 2016
Drummer Gerrit De Cock bewijst dat je overal en altijd muziek kan maken. Hij geeft de K3'tjes en het publiek een initiatie drummen. Hanne gaat aan de slag met nagellak en glitters om echte K3-nagels te bekomen. Marthe kiest voor een lekkere brooddoos. Om af te sluiten zingen de K3'tjes Als het binnenregent.
10 K3 in het Engels Laura Tesoro 30 oktober 2016
11 Yo K3! Gers Pardoel 6 november 2016
12 Akoestiek freak Jelle Cleymans 13 november 2016
13 De aanhouder wint Marc Herremans 20 november 2016

Galerij

Video

Zie ook

K3
Albums ParelsAlle kleurenTele-RomeoVerliefdOya léléDe wereld rondKuma héYa ya yippeeKusjesMaMaSé!Eyo!EngeltjesLoko le10.000 LuchtballonnenUshuaiaAlbum 16
Musicals DoornroosjeDe 3 biggetjesAlice in Wonderland
Soundtracks Doornroosje, de musical De 3 biggetjes, de musicalAlice in Wonderland, de musical
Shows De wereld van K3 (Theathershow)Tele-Romeo TourToveren TourK3 in WonderlandDe wereld rondK3 in Ahoy/Het SportpaleisK3 en het heksenexamenK3 en het toverhartMaMaSé! ShowK3 en de wondermachineK3 in concert (Live in Ahoy/Het Sportpaleis)K3 Verjaardagsshow: 15 jaarK3 Kan Het! ShowK3 Show - AfscheidstourK3 en Captain SpaceK3 Show 2018

Around Wikia's network

Random Wiki