Wikia

K3 Dansstudio titelscherm.jpg

Het titelscherm van het eerste seizoen van K3 Dansstudio.

K3 Dansstudio is een programma op vtmKzoom waarin Hanne, Klaasje en Marthe je per aflevering de danspasjes van een ander K3-refrein aanleren. Eenmaal de danspasjes uitgelegd zijn, wordt de clip van het bijhorende liedje getoond.

Seizoen 1

Afleveringen

Titel Uitzenddatum
1 10.000 Luchtballonnen 20 mei 2016
2 Kusjessoldaten 27 mei 2016
3 Kus van de juf 3 juni 2016
4 Jij bent de bom! 10 juni 2016
5 MaMaSé! 17 juni 2016
6 Jodelee 24 juni 2016
7 Oya lélé 3 juli 2016
8 Als het binnenregent 10 juli 2016

Seizoen 2 (Ushuaia)

K3 Dansstudio Ushuaia titelscherm.jpg

K3 Dansstudio Ushuaia is het tweede seizoen van K3 Dansstudio.

Verschillend van het vorige seizoen is dat de meiden zich elke aflevering wagen aan een nieuwe sport. Zo proberen ze kinderen aan te sporen om meer te sporten.

Afleveringen

Titel Uitzenddatum
1 Play-O 19 maart 2017
Zeg niet zomaar touwtjespringen tegen ropeskippen! Dat ondervinden Hanne, Marthe en Klaasje aan den lijve wanneer ze les krijgen van ropeskippers Katrien, Lynn en Julie. De K3'tjes zijn echte doorzetters en hebben meteen enkele basissprongen onder de knie. Na deze pittige sessie springen is Hanne helemaal opgewarmd om de choreo van Play-o uit de doeken te doen.
2 Alle kleuren 26 maart 2017
Op je 23ste al twaalf keer Nederlands Kampioen Kunstrolschaatsen zijn... Hoe kan dat? Dat willen Marthe, Hanne en Klaasje te weten komen van kunstrolschaatsster Sylvia Pistorius. Ze maken meteen ook van de gelegenheid gebruik om enkele trucjes op de rolschaatsen te leren en dat lukt behoorlijk goed. Daarna legt Klaasje stap voor stap de choreo van Alle Kleuren uit.
3 Iedereen K3 1 april 2017
Marthe, Klaasje en Hanne maken kennis met Nick Vleugels, een freestyle basketter die de meiden meteen laat zien dat zijn sport weinig met gewone basketbal te maken heeft. Het wordt ook al snel duidelijk dat K3 best een goed balgevoel heeft, want in no time hebben Klaasje, Marthe en Hanne een choreo met de bal onder de knie. Daarna is het tijd voor een pittige dansles met Marthe, die de danspasjes van Iedereen K3 aanleert.
4 Love boat baby 2 april 2017
23 april 2017 (heruitzending)
Klaasje, Marthe en Hanne bewijzen opnieuw dat ze stoere meiden zijn tijdens een les skateboarden. Nadat ze een super indrukwekkend truc hebben geleerd, is het tijd om te dansen. Danscoach Klaasje legt stap voor stap de choreo van Love Boat Baby uit.
5 Ushuaia 9 april 2017
Yoga is super hip bij jong en oud en dus wil K3 er graag wat meer over te weten komen. De sportieve Evy Gruyaert heeft zich de laatste jaren verdiept in de sport en komt de dames enkele basisoefeningen aanleren. Daarna is Hanne helemaal opgewarmd om de choreo van Ushuaia te dansen.
6 De aarde beeft 16 april 2017
Klaasje, Hanne en Marthe springen op de fiets: ze gaan freestyle BMX'en met de hulp van Brent, één van de beste BMX'ers van België. De meisjes slagen er meteen in om een paar basistrucjes tot een goed einde te brengen. Nadien vliegen de meisjes, onder leiding van Klaasje, in de choreografie van De aarde beeft.
7 Aliyee 30 april 2017
Eén van de stoerste sporten aller tijden staat op het programma: freerun. Bij deze sport is het de bedoeling om je zo spectaculair mogelijk van het ene punt naar het andere te bewegen. Veel salto's, sprongen en andere trucjes dus. Klaasje, Hanne en Marthe houden wel van een beetje uitdaging en leren meteen twee basissprongen. Daarna is Marthe perfect opgewarmd om het dansje van Aliyee van A tot Z uit te leggen aan de kijker.

Galerij

DVD

Titel Verschijningsdatum
K3Dansstudio.jpg 1 K3 Dansstudio
  • 20 mei 2016
  • 16 September 2016 (heruitgave)
K3DansstudioUshuaia.jpg 2 K3 Dansstudio Ushuaia 9 juni 2017
K3
Albums ParelsAlle kleurenTele-RomeoVerliefdOya léléDe wereld rondKuma héYa ya yippeeKusjesMaMaSé!Eyo!EngeltjesLoko le10.000 LuchtballonnenUshuaiaAlbum 16
Musicals DoornroosjeDe 3 biggetjesAlice in Wonderland
Soundtracks Doornroosje, de musical De 3 biggetjes, de musicalAlice in Wonderland, de musical
Shows De wereld van K3 (Theathershow)Tele-Romeo TourToveren TourK3 in WonderlandDe wereld rondK3 in Ahoy/Het SportpaleisK3 en het heksenexamenK3 en het toverhartMaMaSé! ShowK3 en de wondermachineK3 in concert (Live in Ahoy/Het Sportpaleis)K3 Verjaardagsshow: 15 jaarK3 Kan Het! ShowK3 Show - AfscheidstourK3 en Captain SpaceK3 Show 2018

Around Wikia's network

Random Wiki