Wikia

K3 Dierenhotel is de zesde film van K3 en de eerste film met Hanne Verbruggen, Klaasje Meijer en Marthe De Pillecyn. De film komt uit op 13 december 2017.

De trailer werd exclusief tijdens Gert Late Night gereleased op 28 september 2017.

Synopsis

De meisjes van K3 zijn in de wolken: ze mogen als special guests mee met een cruise, op het schip van kapitein Bas! Mevrouw Visschers, de directeur van de cruisemaatschappij, is ook aan boord. Ze heeft hoge verwachtingen van het spetterende optreden dat K3 zal geven op het eindbal! Het lijkt een rustige, ontspannen trip te worden, maar het wordt een hele andere reis wanneer de parel die Klaasje van haar grootmoeder heeft gekregen, plotseling verandert in een parel-elf: Elvin. Alleen Klaasje, Hanne en Marthe kunnen Elvin zien. Elvin vaart mee met het schip naar zijn elfendochter Ayla in de Bikinicirkel, waar hij ooit is ontvoerd door de betbetovergrootvader van Klaasje. Elvin is dan ook razend op de meisjes van K3 en probeert hen zoveel mogelijk in een slecht daglicht te plaatsen. Dat doet hij door met zijn magische elfenstof de meest waanzinnige betoveringen te doen, waardoor K3 steeds weer in moeilijke maar hele grappige situaties belandt! Het is dan ook de vraag of K3 er uiteindelijk in zal slagen om, ondanks de sabotage van Elvin, het optreden voor Visschers tot een goed einde te brengen…

Rolverdeling

K3LoveCruise cast

De cast van K3 Love Cruise

Hoofdrollen

Personage Acteur/Actrice
Hanne Hanne Verbruggen
Klaasje Klaasje Meijer
Marthe Marthe De Pillecyn
Marcel Jacques Vermeire
Bas Winston Post
Visschers Nicolette van Dam
Alex Tim Douwsma
Parelelf Elvin Sven De Ridder
Elfje Ayla Maartje Van Neygen
Jasmijn Ashley Ntangu

Bijrollen

Galerij

Videos

K3
Albums ParelsAlle kleurenTele-RomeoVerliefdOya léléDe wereld rondKuma héYa ya yippeeKusjesMaMaSé!Eyo!EngeltjesLoko le10.000 LuchtballonnenUshuaiaLove Cruise
Shows De wereld van K3 (Theathershow)Tele-Romeo TourToveren TourK3 in WonderlandDe wereld rondK3 in Ahoy/Het SportpaleisK3 en het heksenexamenK3 en het toverhartMaMaSé! ShowK3 en de wondermachineK3 in concert (Live in Ahoy/Het Sportpaleis)K3 Verjaardagsshow: 15 jaarK3 Kan Het! ShowK3 Show - AfscheidstourK3 in de ruimteK3 Show 2018