Wikia

Kathleen Aerts (Geel, 18 juni 1978) is een Belgisch zangeres, (musical)actrice, schrijfster en presentatrice. Ze is vooral bekend als de blonde zangeres in de originele bezetting van de Vlaamse meidengroep K3.

Biografie

Kathleen werd geboren in Geel. Ze volgde de normaalschool in de richting talen en wiskunde. Ze studeerde eind jaren negentig af als onderwijzeres.

Ze verving de actrice Sanne in de musical Sneeuwwitje, die weigerde de prins in de musical te kussen. Aerts speelde daarvoor al in het ensemble van Sneeuwwitje en had daar geen problemen mee en kreeg de rol van Sneeuwwitje in 1998.

Van 1998 tot en met 2009 zong Aerts in de Vlaamse meidengroep K3. Op 23 maart 2009 maakte Aerts bekend na 10 jaar te stoppen met K3. Karen Damen en Kristel Verbeke vonden later dat jaar een vervangster in de Nederlandse Josje Huisman. Op 28 juni 2009 was haar laatste optreden met K3.

Kathleen is sinds 12 juni 2010 getrouwd en heeft twee zonen. In 2015 verhuisde ze met haar moeder, man en zonen naar Paarl, Zuid-Afrika.

Zie ook

K3
Klaasje MeijerMarthe De PillecynHanne Verbruggen
Kathleen AertsKaren DamenJosje HuismanKristel Verbeke

Around Wikia's network

Random Wiki