Wikia

Kristel Verbeke (Hamme, 10 december 1975) is een Vlaamse zangeres, (musical)actrice, presentatrice en manager. Ze is vooral bekend als het originele zwartharige lid van de meidengroep K3.

Biografie

Kristel werd geboren in Hamme. Toen ze dertien was scheidden haar ouders. Ze woonde bij haar vader, maar hield contact met haar moeder. Na het secundair onderwijs volgde ze een opleiding tot regent Nederlands, geschiedenis en economie.

Voordat ze in 1998 de andere twee K3-zangeressen Karen Damen en Kathleen Aerts ontmoette, werkte ze als bankbediende in Laarne. Ook zong ze in het achtergrondkoortje van Niels William, die later de ontdekker en allereerste manager werd van K3.

Tijdens een opname voor een programma in Venezuela leerde Verbeke X-sessionlid Gene Thomas kennen. Ze kregen een relatie en op 7 juni 2003 trouwden ze in Venetië. Ze hebben twee dochters.

Op 18 maart 2015 kondigde K3 tijdens een persconferentie aan dat ze gingen stoppen. In november 2015 werden Klaasje Meijer, Hanne Verbruggen en Marthe De Pillecyn aangewezen als de nieuwe K3. Ook werd dezelfde maand bekendgemaakt dat Kristel Verbeke de manager van de nieuwe K3 werd.

Op 13 juni 2017 werd bekend gemaakt dat Kristel stopt als manager van K3, om meer tijd te maken voor haar gezin en zich te concentreren op andere projecten.

K3
Klaasje MeijerMarthe De PillecynHanne Verbruggen
Kathleen AertsKaren DamenJosje HuismanKristel Verbeke

Around Wikia's network

Random Wiki