Wikia

WijZijnK3 titelscherm

Wij zijn K3! - De droom gaat verder is een programma op VTM die de nieuwe K3, Hanne, Klaasje en Marthe, achter de schermen volgt. Het wordt beschouwd als een volwassen en uitgebreide versie van Dit is K3! dat op Studio 100 TV werd uitgezonden.

In Nederland werd een combinatie van de drie afleveringen onder de gewijzigde titel Wij zijn K3! Ons Leven na de Finale uitgezonden door SBS6 op 27 februari 2016.

Synopsis

Wat als je plots het leven van een popster hebt? De droom werd werkelijkheid voor Hanne, Marthe en Klaasje. Hoe beleven de meiden de eerste minuten als kersverse K3’tjes? Wat gaat er door hun hoofd? Hoe ziet hun agenda er de eerste maanden uit? En hoe gaat het trio om met de grote veranderingen in hun leven?

In Wij zijn K3! wordt duidelijk hoe het is om deel uit te maken van de populairste meidengroep van Vlaanderen en Nederland. Hanne, Marthe en Klaasje geven een inkijk in hun beleving en hun nieuwe leven als K3’tje. De repetities, de fotoshoots, de shows, de bekendheid, de fans, de familie, de vriendschap, de toekomst… Wij zijn K3! volgt het vanop de eerste rij.

Afleveringen

Titel Uitzenddatum
VTM SBS6
1 Aflevering 1 20 januari 2016 27 februari 2016
De eerste aflevering toont hoe het avontuur voor Hanne, Klaasje en Marthe begon: met hun auditie-inzending. Nooit vertoonde beelden die de meiden ook van elkaar voor het eerst zien. Ook Gert Verhulst reflecteert over de zoektocht die iedereen bezighield. De ochtend na de finale begonnen Hanne, Klaasje en Marthe aan hun allereerste dag als de nieuwe K3. Na amper een paar uur slaap stonden de meiden paraat voor hun eerste fotoshoot. Alles onder het goedkeurend oog van manager Kristel.

De aflevering werpt ook een blik achter de schermen bij de opnames van de 10.000 Luchtballonnen-videoclip, tijdens de verhuis van Klaasje naar haar nieuwe stek in Antwerpen, op de koffieklets van Marthe bij haar grootouders en bij Hanne's eerste bezoek als K'tje aan de Akabé-scouts, waar ze leidster was. Ook krijgen we een blik behind the scenes bij het allereerste K3-optreden in het Sportpaleis, op De Grote Sinterklaasshow.

2 Aflevering 2 27 januari 2016 27 februari 2016
In de tweede aflevering van Wij Zijn K3!, zien we hoe de meisjes zich voor de persvoorstelling van hun nieuwe cd op de Evanna bevinden, het jacht van Studio 100-baas Gert Verhulst. We nemen ook een kijkje achter de schermen van het optreden van K3 tijdens de Rode Neuzen Dag van VTM. Kristel en Gert bespreken wat er toen fout liep bij het optreden waardoor de meisjes minder goed klonken. De aflevering neemt ons ook mee naar de zangrepetitie met zangcoach Kristof Aerts, naar de studio wanneer de meisjes het nieuwe album inzingen en naar de drukke repetitie's voor de K3 show.

Verder kijken we in de aflevering naar de hechte band tussen Marthe en haar broer, en pas naar Antwerpen verhuisde Klaasje en haar vriendinnen en de eerste K3 Show in aanwezigheid met de familie van de meisjes.

3 Aflevering 3 03 februari 2016 27 februari 2016

Galerij

K3
Albums ParelsAlle kleurenTele-RomeoVerliefdOya léléDe wereld rondKuma héYa ya yippeeKusjesMaMaSé!Eyo!EngeltjesLoko le10.000 LuchtballonnenUshuaiaLove Cruise
Shows De wereld van K3 (Theathershow)Tele-Romeo TourToveren TourK3 in WonderlandDe wereld rondK3 in Ahoy/Het SportpaleisK3 en het heksenexamenK3 en het toverhartMaMaSé! ShowK3 en de wondermachineK3 in concert (Live in Ahoy/Het Sportpaleis)K3 Verjaardagsshow: 15 jaarK3 Kan Het! ShowK3 Show - AfscheidstourK3 in de ruimteK3 Show 2018

Around Wikia's network

Random Wiki